ח"כ איתמר בן גביר: "לפיד מתדרך נגדי בארה"ב, שיתבע – אסיר חסינות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ איתמר בן גביר: "לפיד מתדרך נגדי בארה"ב, שיתבע – אסיר חסינות"

    ח"כ איתמר בן גביר במהדורת 'סופהשבוע': "אני בעד שצריך לתת לערוץ 14 אם יתחילו לסגור ערוצים, יסגרו הכל. אני מבין את העתירה והטענה של בומבך, אבל אני פעיל למען חופש הביטוי. אבל לא פעם יש הסתה, בערוץ 12 השוו אותי להיטלר, את זה צריך לעצור" | לפיד מתדרך נגדי מול הדיפלומטים האמריקניים ועושה נזק למדינת ישראל"

    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר לדוד חכם ויענקל'ה פרידמן: "זכיתי ביוה"כ לגשת בחברון עיר האבות כשליח ציבור בסדר העבודה, תפילותנו תתקבלנה ברצון. ברוך מרזל הוא איש יקר, מכניס אורחים גדול, אין חייל בחברון שלא אכל מהטשולנט שלו. יש חילוקי דעות"

    ח"כ בן גביר התייחס גם למשתה הקולות של נתניהו: "אנחנו לא מפלגה מגזרית, אני פונה לכל המגזרים; חרדים, חילוניים, מהפריפריה ומהמרכז. אנחנו נותנים הכל בתוך החבילה, גם נתניהו וגם ימין אמיתי. חזון אחרית הימים שמזמינים אותנו לקיבוצים, ליישובים ביו"ש לכל הארץ. ראיתי אתמול את התיעוד מתפילת נעילה בתל אביב, הציבור רוצה זהות יהודית"

    לגבי הסכם הגז מול לבנון: "ראשית אין זכות משפטית לממשלה לעשות הסכמים מדיניים כאלו. אם אנחנו או דרעי וגפני היינו עושים דברים כאלו שופטי בג"צ היו יוצאים לדו בזה בפיג'מות. בוא נראה אותם עכשיו"

    על סערת ערוץ 14: "אני בעד שצריך לתת לכולם לשדר, גם ערוץ 12. אם יתחילו לסגור ערוצים, יסגרו הכל. אני מבין את העתירה והטענה של בומבך, אבל אני פעיל למען חופש הביטוי. אבל לא פעם יש הסתה, בערוץ 12 השוו אותי להיטלר, את זה צריך לעצור. מנגד, יש למשל רדיו נאס בנצרת, שם יש הסתה ואת זה צריך לעצור. אני מייצג את חופש הביטוי, אבל השמאל הם דיקטטורה גדולה, שם יש סתימת פיות"

    "כל בוקר שאני מקבל את הדיווחים של ההסתה של השמאל נגדי, אני יודע שאני בדרך הנכונה. אנחנו יודעים מי עומד מאחורי התדרוכים נגדי, לפיד עובר מדיפלומט אמריקאי ונציג מדיני ומזהיר מפניי, שיתבע אותי ואסיר את החסינות. אני יודע מידיעה, הוא גורם נזק לעם ישראל ראש ממשלה מזמין דיפלומטים זרים להתערב בבחירות בישראל, נתקן את הנזקים האלו"



    0 תגובות